Sider

søndag den 29. december 2013

Jeg har haft en hyggedag på systuen



Endnu en hyggelige eftermiddag, hvor jeg fik gjort første del af applikationen færdig på computeren. 
Den blev endeligt færdig i går, men da jeg så skulle sy den, opdagede jeg at grundindstillingerne var forkerte.... :-(  Kanten, eller applikationen, blev simpelthen for smal. Jeg havde lige glemt at indstille, diverse stinglængder. Øv for den da, og da jeg ikke kunne huske, hvordan jeg ændre indstillingerne, i et færdigt broderi, ja så måtte jeg jo bare slette det hele og begynde forfra. 
Ja, ja, man skal lærer så længe man lever og have tæsk, så længe man lærer  :-)




I morgen regner jeg med, at jeg skal prøve og sy den. Det bliver da lidt spændende   :-)  har jeg nu husket det hele denne gang, eller skal jeg på den for 3. gang?

For et par dage siden, startede jeg på en skrivebords ordner, og den blev da så også færdig.


Den er stivet af med pap i mellem lagende, så den holder faconen.









Den er inddelt i 3 rum, så det er muligt,
at fordele f.eks. blyanter og kuglepenne i 
hver sit rum.
I det bagest rum  er det muligt, 
at have små sedler. 
Den står på mit arbejdsbord, 
så har jeg det altid lige ved hånden




















Den ene af mine trofaste hjælpere  :-)


Mille tjekker om alt, nu er som det skal være, og når det er i orden, så finder hun en kurve, en kasse el.l. og så lægger hun sig til at sove. Man skulle have været kat  :-)