Sider

lørdag den 28. december 2013

Hvor glemsom kan man dog være

Det er dog utroligt, hvor hurtigt man glemmer.......
Jeg fik Pfaff 4D suite, for flere år siden, og har tilbragt mange timer/søndage, sammen med andre ligeså syglade "piger" og en fantastik underviser  :-)  jeg har brugt det rigtig meget, som sagt i gennem flere år. Af forskellige grunde, har jeg så ikke brugt det så meget i et årstid, og hvad sker der så?? Jeg glemte hvordan jeg skulle lave en simpel applikation, jeg måtte hen og have fat i bøgerne, før jeg begyndte at huske, bare lidt af det jeg havde lært  :-(
Eftermiddagen er da også gået med, først finde ud af hvordan jeg lige skulle lave den "simple" applikation, og nu er jeg så igang med at lave den. Den blev ikke færdig, så jeg må forsætte i morgen  :-)

Planen er at jeg skal lave et lille ophæng, som jeg fik mønstret til af min nisseven, en lille juleleg på facebook, jeg har fundet alle stofferne, men der er en applikation på midten, og da jeg ikke kan sy så meget i hånden, bliver det lavet på min broderimaskine.