Sider

fredag den 20. februar 2015

Bliver vel færdigt en dag

UFO = U Færdige Opgaver





Puder til min nye stue. 
Jeg er vild med rummet og Scifi (F.eks. Star Gate og Star Trek) så Klaus er i gang med at lave en model af Voyager til mig. Se billeder af den rigtige, Voyager, her neden under  :-)

Puderne er færdige, og rigtig gode at bruge i sofaen. Voyager må jeg vente lidt længere på  :-)



Skiftende vægtæppe i stuen
Jeg har en væg hvor det er meningen at, der skal hænge et vægtæppe, der svare til årtiden.
Så lige nu er jeg ved at lægge sidste hånd på et forårs vægtæppe. Det er inspireret af forskellige quilt, som jeg har fundet på nettet. Jeg har så tegnet det ind i mit nye program, EQ7, som er et designer program, til patchwork/quilt.




YouTube er nu en god ting  :-)
Jeg sad ved computeren, og skulle bare lige have lidt tid til at gå, på en fornuftig måde. Hvad er mere fornuftig, end at kikke på youtube  :-)  Jeg faldt over en teknik, som bare skulle prøves og dette er det foreløbige resultat. Der skal noget kant på før det skal samles og quiltes.



Et rigtigt dumt projekt  :-(


Det er nogle dækservietter, eller retter sagt, det skulle gerne blive til 4 ens dækkeservietter. 
Men det driller, noget så...... De ligger nu og hviler sig lidt  :-)